.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرط حضور قاليباف در انتخابات ریاست جمهوری

مرتضي طلايي‌‏ عضو شوراي شهر تهران از اخذ پروانه فعاليت «جمعيت اصولگرايان اصلاح‌‏طلب» از کميسيون ماده 10 احزاب وزارت کشور در آينده‌‏اي نزديک خبر داد.

مرتضي طلايي در گفتگو با ايلنا ، به تشريح ايده اصولگرايي اصلاح‌‏طلبانه و مواضع جمعيت اصولگرايان اصلاح‌‏طلب که در آينده‌‏اي نزديک پروانه فعاليت دريافت مي‌‏کند، پرداخت.
وي با انتقاد از روند حاکم بر فعاليت احزاب در کشور گفت: احزاب دچار بحران عدم مقبوليت به جهت بي‌‏اعتمادي افکار عمومي هستند و بازسازي اين اعتماد از دست رفته نيز جز با شفافيت وکارآمدي به دست نخواهد آمد.
طلايي درباره مواضع اصولگرايان اصلاح‌‏طلب در سياست خارجي به سه اصل «حکمت»، «عزت» و مصلحت، سفارش شده مقام معظم رهبري دراين‌‏ حوزه اشاره کرد وگفت: اين سه اصل، چهارچوبي شفاف و کاربردي در سياست خارجي است. حکمت به مباني نظري و اصول ما در سياست خارجي ناظر است. عزت به هويت ملي، ديني، تاريخي وانقلابي راجع است و مصلحت نيز به مديريت سياست خارجي و زمان سنجي بازمي‌‏گردد.
وي درباره نحوه حضور جمعيت اصولگرايان اصلاح‌‏طلب در انتخابات رياست‌‏جمهوري گفت: جمعيت اصولگرايان اصلاح‌‏طلب پس ازاخذ مجوز و طي شدن مراحل قانوني ثبت، مواضع خود را درباره انتخابات رياست جمهوري اعلام مي‌‏کند و قصد دارد حضوري فعال دراين عرصه‌‏ داشته باشد.
طلايي درباره کانديداتوري محمد باقرقاليباف درانتخابات رياست جمهوري گفت: قاليباف از ظرفيت‌‏هاي مديريتي تواناي کشوراست که توانايي بالاي خود را درعرصه مديريت شهر تهران به خوبي نشان داده است وحضورش درانتخابات رياست جمهوري به شرايطي از جمله دعوت نخبگان و فضاي حاکم بر جامعه بستگي دارد.
عضو شوراي شهر تهران عدم تحقق وعده‌‏ها و سلب اعتماد مردم از تفکر و اردوگاه اصولگرايي را پاشنه آشيل اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري دهم برشمرد وگفت: اولويت دولت بعدي بايد توجه به حوزه‌‏هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي باشد و پاشنه آشيل اصولگرايان در انتخابات آتي نيز به اين نکته باز مي‌‏گردد که افکار عمومي در اين حوزه‌‏ها چه نمره‌‏اي به اصولگرايان مي‌‏دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.